Volg ons op Linkedin    

Inloggen klantportaal   

Volg ons op Linkedin    

Inloggen klantportaal   

Ausems en Kerkvliet arbeidsmedisch adviseurs BV is een onafhankelijk arbeidsmedisch adviesbureau en een arbodienst. Ons hoofdkantoor staat in Goor. Wij zijn gespecialiseerd in het vaststellen van mogelijkheden. In werk, naar werk of in zelfstandig functioneren. Onze opdrachtgevers zijn werkgevers, verzekeraars en gemeenten. Samen met je collega’s, geven we concrete oplossingen bij verzuimbegeleiding, re-integratie en participatie. Wij zijn een vooruitstrevend en professioneel bedrijf waar een informele werksfeer heerst.
Planner m/v
12-24 uur per week in Goor

Wie zoeken wij?

Ben jij een organisatietalent en een aanpakker, heb je affiniteit met de arbeidsmedische wereld en krijg je energie van contact met cliënten, opdrachtgevers en collega’s? Dan ben jij de spin in het web waar wij bij Ausems en Kerkvliet naar op zoek zijn!

Wie ben jij?

Je bent cliënt- en klantvriendelijk, communicatief sterk, een teamspeler, accuraat, proactief en handig met computersystemen. Daarnaast ben je gewend om snel te schakelen en met stressvolle situaties om te gaan. Het is belangrijk dat je kunt multitasken, oplossingsgericht bent en het overzicht houdt in een dynamische omgeving. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, flexibele collega met een klantgerichte attitude, een administratief/ secretariële achtergrond, MBO+ werk- en denkniveau en bij voorkeur werkervaring als planner.

Wat ga jij doen?

Op de afdeling Planning ben je verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van spreekuren en onderzoeken, het vlot afhandelen van aanvragen en het tot stand brengen van een goede spreekuurvulling met bijbehorende administratieve afhandeling. Met een team van 4 collega’s zetten jullie je iedere dag in om deze complexe planning tot stand te brengen. Wat kunnen wij bieden? In een professionele organisatie die volop in ontwikkeling is, bieden we een uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie. De afwisseling in de functie zit vooral in de variëteit aan taken en de contacten die je dagelijks hebt met de cliënten en de opdrachtgever, je collega’s op kantoor en de adviseurs op de verschillende locaties. Wij bieden je verder vanzelfsprekend een salaris passend bij de functie en je ervaring.

Interesse?

Nieuwsgierig geworden of behoefte aan meer informatie? Neem gerust contact op met Harm Krabbenborg, tel.nr. 06-15086487. Wil je direct solliciteren? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar h.krabbenborg@aenk.nl.